مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:552024-01-05اجتماعي

شهادت 22 دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان  22 دانش آموز کرمانی از شهرستان های کرمان، نرماشیر و زرند به شهادت رسیدند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان  22 دانش آموز کرمانی از شهرستان های کرمان، نرماشیر و زرند به شهادت رسیدند.

رضا رضایی 15 دی ماه با اعلام این خبر افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه 13 دی ماه به گلزار شهدای کرمان 22 دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: تعداد شهدای حادثه تروریستی 13 دیماه گلزار شهدای کرمان 85 نفر اعلام شده است که 22 نفر از این شهدا دانش آموز هستند که از این تعداد 11 نفر دختر و 11 نفر پسر می باشند.

رضایی گفت: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و 18 نفر از شهرستان کرمان مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: از 22 نفر شهدای استان کرمان یک دانش آموز با نیازهای ویژه، 10 دانش آموز دوره ابتدایی، 5 نفر هنرجوی هنرستان های فنی و حرفه ای و 6 نفر نیز دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

وی تصریح کرد: تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز جزء مجروحان این حادثه، در بیمارستان های کرمان بستری هستند و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 22 دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

شهادت 22 دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان