مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:002024-01-18سياسي

تقدیر حوزه های علمیه از اقتدار سپاه پاسداران در حمله به تروریست ها


مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از اقدامات دشمن شکن سپاه گفت: متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با تقدیر از اقدامات دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر تروریست های جنایتکار آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم .

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (آل عمران/126) و فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا.

پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم کودک کش اسراییل و دولت جنایتکار آمریکا و عوامل نگون سارشان در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سیدرضی موسوی و شهدای مظلوم کرمان و نیز شهدای راسک، قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد وگوشه ای از آلام خانواده های شهدا و ستم دیدگان از استکبار جهانی را التیام بخشید و بخشی از اقتدار و توانمندی های نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را بر همگان به ویژه دشمنان اسلام نشان داد.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروهای مسلح مقتدر با تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر حوزه های علمیه از اقتدار سپاه پاسداران در حمله به تروریست ها

تقدیر حوزه های علمیه از اقتدار سپاه پاسداران در حمله به تروریست ها