مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:452023-12-27اقتصادي

انجام عملیات لکه گذاری برای استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی زنجان


رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان 925 هکتار است و عملیات لکه گذاری برای استقرار صنایع در آن در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی ثقفی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان ظهر امروز در جلسه با فرماندار زنجان با موضوع مسایل پیرامون منطقه ویژه اقتصادی زنجان به پیگیری های انجام شده درباره تأمین زیرساخت های این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان 925 هکتار است و عملیات لکه گذاری برای استقرار صنایع در آن در دستور کار است.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان با بیان اینکه همدلی خوبی بین مسؤولان استان درباره پیگیری مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان وجود دارد، اظهار کرد: براساس مصالحه نامه ای که با تعدادی از معارضان اراضی در محدوده این منطقه به امضا رسیده، قرار است 70 هکتار برای استقرار صنایع تبدیلی در اختیار زارعان صاحب نسق در منطقه ویژه گذاشته شود و زارعان هم از این موضوع استقبال کرده اند.

وی از استقبال خوب صنایع برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد و گفت: با استقرار صنایع تا رده سوم که شامل صنایع سبک تر است در منطقه ویژه اقتصادی زنجان موافقت شده و ما پیگیریم تا مجوز صنایع رده چهار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات لکه گذاری برای استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی زنجان

انجام عملیات لکه گذاری برای استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی زنجان