مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:252024-01-10سياسي

پاکدستی مسؤولان، مردم را به سمت انتخابات سوق می دهد


مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ گفت: جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات، عواملی نظیر نهضت خدمت رسانی مسؤولان، پاکدستی آنها، سیاست ورزی عدالت محورانه در برنامه ریزی و عملکرد کارگزاران کشور و در یک کلام امیدوار کردن مردم به آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، انتخابات، عرصه مشارکت عمومی مردم در انتخاب سرنوشت چهار ساله آنها است.

سرنوشتی که با توجه به ملاک های برگزیدن یک کاندیدای اصلح، برای مردم از هر قشر و طیفی شکل می گیرد.

از سوی دیگر انتخابات، میدانی برای رقابت کاندیداهای متعدد است که پس از طی مسیر ثبت نام، بررسی سوابق و عملکرد همچنین تایید صلاحیت، وارد عرصه شدهـ اند تا اقبال عمومی را نسبت به خود ارزیابی کنند.

و در این میان کسانی که سودای قدرت و امتیاز و رانت ندارند و هدفشان خدمت بی منت به عموم مردم است، می توانند فضایی سالم در رقابت انتخاباتی پیش رو ایجاد کنند.

به منظور تبیین ابعاد انتخابات و راهکارهای افزایش مشارکت حداکثری در این عرصه با مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید: جایگاه مردم ایران در تعیین حاکمان نظام بسیار برجسته است حجت الاسلام استوار میمندی با اشاره به اینکه انتخابات عرصه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جایگاه مردم به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدستی مسؤولان، مردم را به سمت انتخابات سوق می دهد

پاکدستی مسؤولان، مردم را به سمت انتخابات سوق می دهد