مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:252023-12-30سياسي

معاون امنیتی وزیر کشور: هر رای ما در انتخابات تیری بر سینه صهیونیست ها و آمریکا است


سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور گفت: امروز اگر می خواهیم همراهی خود را با مقاومت فلسطین و ملت مظلوم فلسطین و کودکان و آوارگان و شهدای مقاومت نشان دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور امروز شنبه 9 دی در جمع فرماندهان، روسا و مسئولان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت روز نهم دی، گفت: بر اساس منظومه فکری امام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اساسی اسلام، مردم و ولایت فقیه استوار است و بدون این ارکان جمهوری اسلامی معنی و مفهومی ندارد.

وی افزود: امام از بدو شروع قیام خود علت اصلی قیام و انقلاب را رژیم ستم شاهی با احکام نورانی اسلام و وابستگی کشور به دشمنان دین معرفی کردند و تا آخرین لحظه عمر پربرکت خویش بر لزوم حاکمیت احکام نورانی اسلام تأکید داشتند و تخطی از آن را جایز ندانسته و از اصول تغییرناپذیر قانون اساسی است.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: رکن دیگر مردم هستند، از نگاه امام و مقام معظم رهبری مردم در تعیین سرنوشت کشور و اداره حکومت نقش تزیینی ندارد، بلکه دارای اصالت و قاعده حکومت هستند.

میراحمدی تصریح کرد: امام با وجود عدم رای به بنی صدر، اما به دلیل اعتقاد به آرای مردم و امانت داری حکم ریاست جمهوری او را تنفیذ نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امنیتی وزیر کشور: هر رای ما در انتخابات تیری بر سینه صهیونیست ها و آمریکا است

معاون امنیتی وزیر کشور: هر رای ما در انتخابات تیری بر سینه صهیونیست ها و آمریکا است