مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:402024-01-18فرهنگي

آغاز جشنواره شب های موسیقی هگمتانه در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از آغاز جشنواره شب های موسیقی هگمتانه طی فردا در همدان خبر داد و گفت: در این جشنواره 50 اثر موسیقی سنتی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره ارشاد از برگزاری جشنواره موسیقی شب های هگمتانه در همدان خبر داد و اظهار کرد: دومین جشنواره شب های موسیقی هگمتانه از 29 دی ماه  با اجرای 50 اثر در استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره دارای چند ویژگی است که یکی محوریت موسیقی اصیل کشور را در بردارد گفت: موسیقی یکی از ظرفیت های فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مشارکت بالا و گستردگی حوزه موسیقی را از دیگر ویژگی های جشنواره موسیقی شب های هگمتانه دانست و افزود: سراسر استان درگیر این جشنواره می شوند و تبادل هنری نیز از دیگر اتفاقات مهم آن است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های جانبی نیز به غنای این مجموعه فرهنگی کمک می کند گفت: ایجاد فضای شور و نشاط و  به نوعی لذت بخش برای مردم همدان از دیگر موضوعات مورد توجه در این جشنواره است.

ویژه ضمن قدردانی از تلاش گروه های موسیقی و انجمن موسیقی همدان عنوان کرد: تمام موضوعات شب های موسیقی هگمتانه سوژه خبری برای اصحاب رسانه ها خواهد بود، گروه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره شب های موسیقی هگمتانه در همدان

آغاز جشنواره شب های موسیقی هگمتانه در همدان