مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:002024-01-16اجتماعي

ورودی شهرهای کرمانشاه، بدون بازارچه صنایع دستی


حدود یک سال پیش بود که وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد به دستور رییس جمهور و به منظور تقویت صنایع دستی، در ورودی تمام شهرها باید بازارچه های صنایع دستی احداث شود، - ایسنا/کرمانشاه حدود یک سال پیش بود که وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد به دستور رییس جمهور و به منظور تقویت صنایع دستی، در ورودی تمام شهرها باید بازارچه های صنایع دستی احداث شود، اما حالا با گذشت یکسال هنوز هیچ بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرهای کرمانشاه احداث نشده است.

داریوش فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص علت عدم احداث بازارچه های صنایع دستی در ورودی شهرهای کرمانشاه، اظهار کرد: پس از اعلام دستور رییس جمهور از سوی وزیر میراث فرهنگی، ما نیز پیگیری هایی را برای اجرایی شدن چنین پروژه هایی در استان داشتیم.

بدنبال آن استاندار کرمانشاه نیز چند ماه پیش به همه فرمانداران استان دستور داد تا احداث بازارچه های صنایع دستی را در ورودی شهرها در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه احداث بازارچه های صنایع دستی به همکاری سایر دستگاه ها همچون فرمانداری ها و شهرداری ها نیاز دارد، اظهار کرد: باتوجه به الزام شهرستانها برای احداث بازارچه های صنایع دستی، فرمانداران باید زمینه اجرای این پروژه ها را فراهم و زمین مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی شهرهای کرمانشاه، بدون بازارچه صنایع دستی

ورودی شهرهای کرمانشاه، بدون بازارچه صنایع دستی