مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:152023-12-25بين الملل

قدردانی عبدالمهدی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت مردم فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق که برای شرکت در کنفرانس بین المللی تهران در خصوص فلسطین به تهران سفر کرده ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در محل وزارت خارجه دیدار و در خصوص موضوعات .

- نخست وزیر پیشین عراق امروز در دیدار با امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت ملت فلسطین، خواستار اتحاد بین فلسطینی ها و همگرایی جهان اسلام در دفاع از مقاومت فلسطین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق که برای شرکت در کنفرانس بین المللی تهران در خصوص فلسطین به تهران سفر کرده ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در محل وزارت خارجه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به ویژه تحولات و رخداد های فلسطین و غزه همچنین موضوعات مهم منطقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار از مشارکت فعال عادل عبدالمهدی در کنفرانس بین المللی تهران در خصوص فلسطین تشکر و هدف از این نشست را استفاده مؤثرتر از ظرفیت ها و سازوکار های بین المللی برای کمک به مردم فلسطین و متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی عبدالمهدی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت مردم فلسطین

قدردانی عبدالمهدی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت مردم فلسطین