مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:252024-01-13اجتماعي

امواج ضعیف جوی بر فراز یزد/یزدی ها نماز باران خواندند


هواشناسی یزد برای هفته جاری نیز با توجه به گذر امواج نسبتاً ضعیف جوی، پدیده غالب را گاهی افزایش سرعت باد و در برخی روزها نیز احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد برای هفته جاری نیز با توجه به گذر امواج نسبتاً ضعیف جوی، پدیده غالب را گاهی افزایش سرعت باد و در برخی روزها نیز احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.

قریب به چهار ماه از آغاز فصل بارشها می گذرد ولی کشاورزان یزدی همچنان چشم به آسمان دوخته اند و هر از گاهی که خبر از ورود سامانه های بارشی به کشور می رسد، بارقه ای از امید و این که شاید شاهد نزول رحمت الهی باشند، در چشمانشان موج می زند.

از هواشناسی یزد نیز برای این هفته همانند هفته های اخیر خبرهای مسرت بخشی مخابره نمی شود به طوری که بررسی و تحلیل خطوط نقشه های پیش یابی هواشناسی حکایت از گذر امواج به نسبت ضعیف طی پنج روز آینده بر آسمان این استان دارد؛ امواجی که آسمانی صاف تا قسمتی ابری را به همراه دارد و به طور خوشبینانه از یکشنبه تا سه شنبه گاهی افزایش سرعت باد، افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده را به همراه خواهد داشت.

وضعیت نامطلوب بارندگی های امسال در استان کویری یزد که سالهاست از خشکسالی رنج می برد، بار دیگر یزدی ها را دست به دعا و استسقاء از درگاه خداوند برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج ضعیف جوی بر فراز یزد/یزدی ها نماز باران خواندند

امواج ضعیف جوی بر فراز یزد/یزدی ها نماز باران خواندند