مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13سياسي

برنامه های بزرگ داشت دهه فجر با محوریت مردمی بودن برگزار شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از تشکیل 25 کمیته در ستاد بزرگ داشت دهه فجر استان خبر داد و گفت: توجه به کیفیت و مردمی بودن برنامه های بزرگ داشت دهه فجر جزو اولویت های این دهه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان باقلاچی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: روشن گری و تبیین دستاوردهای انقلاب و خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در کشور انجام یافته، باید مد نظر مدیران در ارائه برنامه های عملکرد قرار گیرد.

وی با اشاره به هجمه های ناجوانمردانه علیه کشور و سیاه نمایی اقدامات انجام گرفته در طول 45 سال انقلاب، افزود: رسانه های بیگانه چشمان خود را به روی واقعیت ها و خدمات بسته اند که لازم است نسل جوان با این واقعیت ها و خدمات انقلاب آشنا شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به تشکیل 25 کمیته در ستاد بزرگ داشت دهه فجر استان و تأکید بر توجه این کمیته ها به انجام برنامه ها و وظایف مربوط، ادامه داد: اولویت دادن به ایجاد شور و نشاط اجتماعی، مردمی بودن و ارجحیت کیفیت بر کمیت ضروری است.

باقلاچی تصریح کرد: لازم است در همه شهرستان ها نیز برنامه هایی به صورت ویژه و بارز اجرا و تخفیفات و خدمات دستگاه های مختلف در این ایام به برکت سالگرد پیروزی شکوهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بزرگ داشت دهه فجر با محوریت مردمی بودن برگزار شود

برنامه های بزرگ داشت دهه فجر با محوریت مردمی بودن برگزار شود