مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:252024-01-18سياسي

از رد صلاحیت برخی نمایندگان فعلی خوزستان تا فعالیت نامزدها در فضای مجازی


آخرین اخبار انتخاباتی خوزستان حاکی از این است که برخی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در خوزستان رد صلاحیت شدند و تحرکات انتخاباتی نامزدهای تایید صلاحیت شده در فضای مجازی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور در حالی به پایان رسید که از یک هزار و 379 داوطلب که برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده بودند، 64 درصد از آن ها در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

از بین نمایندگان دوره فعلی، نماینده شادگان در انتخابات ثبت نام نکرد و سه نماینده فعلی خوزستان در مجلس  رد صلاحیت شدند و حالا چشم انتظار رسیدگی به اعتراض هستند.

  صدا و سیما از هر نامزد برای پخش تبلیغات انتخاباتی 100 میلیون تومان دریافت می کند و در افکار عمومی این سوال مطرح شده که نامزدهای بدون حامی مالی چگونه می توانند فرصتی برای معرفی خود به مردم فراهم کنند؟ اغلب نامزدهای انتخاباتی در فضای رسانه ای هنوز به شکل حرفه ای فعالیت خود را آغاز نکرده اند و تنها با ایجاد گروه های واتس آپی متعدد در حال زمینه چینی برای ارائه محتواهای تبلیغاتی خود هستند.

  اصولگرایان در استان خوزستان با معرفی پورفرجی به عنوان رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رد صلاحیت برخی نمایندگان فعلی خوزستان تا فعالیت نامزدها در فضای مجازی

از رد صلاحیت برخی نمایندگان فعلی خوزستان تا فعالیت نامزدها در فضای مجازی