مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30اجتماعي

آلودگی هوای کلان شهرها تا پایان هفته و یخبندان در 10 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از 11 دی تا پایان هفته جاری در اغلب نقاط کشور، جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده ها خصوصا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: فردا یک شنبه در برخی نقاط استان های فارس، یزد و کرمان، بارش پراکنده داریم، همچنین روز دوشنبه 11 دی در بخش هایی از خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز بارش پراکنده و رگبار و رعدوبرق داریم.

وی گفت: روز دوشنبه هفته جاری بارش پراکنده در استان های ساحلی خزر پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور تا پایان هفته جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده های جوی خصوصا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می شود و این شرایط فعلا تا روز چهارشنبه ادامه دارد، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 13 و 5 درجه خواهد بود.

ضیاییان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 29 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد، همدان، ارومیه و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای کلان شهرها تا پایان هفته و یخبندان در 10 استان

آلودگی هوای کلان شهرها تا پایان هفته و یخبندان در 10 استان