مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:102024-01-20اجتماعي

پژوهش سراهای دانش آموزی پلی به سوی گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش


مدیر پژوهش سرا دانش آموزی ابن سینای ابهر گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی پلی به سوی گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و تربیت دانش آموزان پژوهش گر هستند.

- ایسنا/زنجان مدیر پژوهش سرا دانش آموزی ابن سینای ابهر گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی پلی به سوی گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و تربیت دانش آموزان پژوهش گر هستند.

پژمان عسگری در گفت وگو با ایسنا، گفت: پژوهش سرای دانش آموزی، مرکزی است که به منظور گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان و هدایت استعدادها و رشد خلاقیت های آنان با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم تأسیس می شود.

وی با بیان اینکه حضور در پژوهش سراهای دانش آموزی در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش، رشد و توسعه علمی پژوهشی دانش آموزان و ایجاد دسترسی دانش آموزان به یافته های جدید علمی پژوهشی تاثیرگذار است، افزود: اگر افراد از سنین دانش آموزی پژوهش محور بار بیایند، در مراحل بعدی زندگی خود نیز انسان های پژوهش محوری خواهند بود.

مدیر پژوهش سرای ابن سینای ابهر با اشاره به چارچوب فعالیت پژوهش سراها، گفت: پژوهش سرای دانش آموزی در چارچوب اهداف و وظایف آموزش وپرورش و در زمینه های علمی ـ پژوهشی و آموزشی، از جمله آموزش روش های مبتنی بر پژوهش، طراحی و انجام پروژه های تحقیقی، پژوهشی و فناوری دانش آموزی و برگزاری جشنواره ها و مسابقه های علمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش سراهای دانش آموزی پلی به سوی گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش

پژوهش سراهای دانش آموزی پلی به سوی گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش