مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:052023-12-24بين الملل

کرملین: پوتین سال نو را به کشورهای غیردوست تبریک نمی گوید


سخنگوی کرملین گفت، رییس جمهور روسیه به سران کشورهای «غیردوست» سال نو میلادی را تبریک نخواهد گفت و فقط «دوستان و متحدان روسیه» چنین پیامی را دریافت خواهند کرد.

- سخنگوی کرملین گفت، رییس جمهور روسیه به سران کشورهای غیردوست سال نو میلادی را تبریک نخواهد گفت و فقط دوستان و متحدان روسیه چنین پیامی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه طبق سنتی هر سال اواخر ماه دسامبر پیام تبریک رسمی را به رهبران کنونی و پیشین خارجی جهت تبریک سال نو میلادی ارسال و برایشان آرزوی بهترین تعطیلات را می کند؛ اما با توجه به تنش های بی سابقه ای که میان روسیه و آمریکا و متحدان این کشور پیش آمده، فهرست پوتین برای ارسال پیام تبریک کوتاه تر شده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در گفت وگو با خبرگزاری تاس بدون ذکر جزییات گفت: رییس جمهور پوتین پیام تبریکش را به کشورهای غیردوست ارسال نخواهد کرد.

فقط کشورهای دوست این پیام را دریافت خواهند کرد.

سال گذشته میلادی، کاخ کرملین فهرستی از دریافت کننده های پیام سال نو ولادیمیر پوتین را به اشتراک گذاشت و در این فهرست نام هیچ رهبر غربی بجز ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان و الکساندر ووجیچ رییس جمهور صربستان به چشم نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: پوتین سال نو را به کشورهای غیردوست تبریک نمی گوید

کرملین: پوتین سال نو را به کشورهای غیردوست تبریک نمی گوید