مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:502024-01-09اقتصادي

کارخانه های کرمانشاه به سمت تولید آرد کامل می روند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام دولت جهت طبخ نان کامل در نانوایی ها، گفت: در همین راستا کارخانه های آردسازی کرمانشاه به سمت تولید آرد کامل می روند.

- کارخانه های کرمانشاه به سمت تولید "آرد کامل" می روند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام دولت جهت طبخ نان کامل در نانوایی ها، گفت: در همین راستا کارخانه های آردسازی کرمانشاه به سمت تولید آرد کامل می روند.

علی ملکشاهی در گفت و گو با ایسنا، به اهتمام دولت جهت طبخ نان کامل در نانوایی ها اشاره کرد و اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد به ویژه با همکاری اداره کل بیمه سلامت استان، نقشه راه تولید نان با استفاده از آرد کامل در استان ترسیم شده که پس از تعیین قیمت آرد کامل و سپس قیمت نان کامل توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، فراخوان همکاری واحدهای خبازی استان با این طرح ملی صادر خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی یک تا سه کارخانه تولید آرد کامل تا پایان سال به عنوان یک برنامه اولویت دار دولت در تمامی استان های کشور دنبال می شود، افزود: با توجه ظرفیت خوب استان کرمانشاه در تولید آرد با کیفیت و استاندارد، تاکنون 3 کارخانه آردسازی استان برای تولید آرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های کرمانشاه به سمت تولید آرد کامل می روند

کارخانه های کرمانشاه به سمت تولید آرد کامل می روند