مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:452024-01-09سياسي

تقویت معنویت و بصیرت گام تحقق تمدن نوین اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سوخت مورد نیاز جامعه برای تحقق تمدن نوین اسلامی تقویت بعد معنویت و بصیرتی انسان است.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز در آیین افتتاح دومین دوره تعالی رفتار و بصیرت افزایی غیرمتمکز فرماندهی انتظامی هرمزگان، با ذکر این نکته بیان واقعیات افکار عمومی را به سمت حقیقت سوق خواهد داد، اظهار کرد: اگر امروز رهبرمعظم انقلاب برای ما نقطه ای را مشخص و هدفی را قرار می دهد، ما باید مطیع امر ولایت باشیم؛ زیرا رهبر انقلاب به عنوان دیده بان ولایت و انقلاب همه چیز را از بالا می بیند و بصیرت دارند.

وی، با ذکر این نکته که همه ما سربازان ولایت بوده و باید در حفظ آرمان های حکومت اسلامی ثابت قدم باشیم، عنوان کرد: وظیفه ما در برابر توطئه های دشمنان، شناسایی نقشه دشمن است تا بتوانیم با برنامه ریزی و تدبیر صحیح در زمین دشمن بازی نکنیم و گرفتار او نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های بصیرت افزایی، بیان کرد: آمادگی و آگاهی با بصیرت اجتماع موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن برنامه ها و اهداف دشمنان می شود و به این شکل است که ارزش ها و دستاوردهای انقلاب حفظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت معنویت و بصیرت گام تحقق تمدن نوین اسلامی است

تقویت معنویت و بصیرت گام تحقق تمدن نوین اسلامی است