مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:502023-12-25سياسي

طرح اطلس اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اجرای طرح آمایش اقتصادی در استان گفت: - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از اجرای طرح اطلس اقتصادی در استان در راستای رفع محرومیت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اجرای طرح آمایش اقتصادی در استان گفت: با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح طرح های خوبی در حوزه اقتصادی در دست اجرا است.

عسکری افزود: اطلس اقتصادی  طرحی است که می تواند به برون رفت استان از محرومین کمک کند که با همه توان این طرح اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: از جمله طرح های اقتصادی می توان به احداث کارخانه کنسانتره سیب در دهکده اقتصاد مقاومتی و تولید ماهی در قفس در سد های مورد نظر استان اشاره کرد.

عسکری بر حمایت حوزه اقتصادی از این طرح ها تاکید کرد و گفت: استان در زمینه های مختلف از جمله گیاهان دارویی و توسعه و صیانت از جنگل های بلوط و همچنین حوزه آبزی پروری و گردشگری دارای پتانسیل است که اقدامات خوبی در این زمینه در دست انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اطلس اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد

طرح اطلس اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد