مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:402023-12-23حوادث

دستگیری مخوف ترین سارقان مسلح


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مخوف ترین سارقان مسلح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ سردار کارآگاه علی ولی پورگودرزی امروز شنبه 2 دی ماه 1402  از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.

 رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه شناسایی و دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان می نمودند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود که مسلح به سلاح گرم هستند در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در 3 ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی تعداد 15 تن از این اشرار را در عملیات های متعدد دستگیر و به اداره یکم انتقال دادند.

وی افزود: در ادامه این دستگیری ها عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه 3 نفر از آنان شده که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شده و در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مخوف ترین سارقان مسلح

دستگیری مخوف ترین سارقان مسلح