مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:552023-12-31فرهنگي

«تداعی»؛ روایتی از آلودگی هوای این روزها در عکس های شایان حاجی نجف


نمایشگاه آنلاین عکس «تداعی» اولین نمایشگاه انفرادی شایان حاجی نجف است که به همت لیلی گلستان از هشت تا 13 دی 1402 در گالری گلستان برپاست.

- ایسنا/خوزستان نمایشگاه آنلاین عکس تداعی اولین نمایشگاه انفرادی شایان حاجی نجف است که به همت لیلی گلستان از هشت تا 13 دی 1402 در گالری گلستان برپاست.

شایان حاجی نجف متولد 1372 در اهواز است که مجموعه های عکس مختلفی را در حوزه های کودکان، جنگ و صلح به تصویر کشیده است.

دریافت 2 جایزه عکس سال یونیسف آلمان در سال های 2018 و 2022، دریافت رتبه اول جایزه عکس فستیوال خبری لیتوانی، دریافت دیپلم افتخار از دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان و حضور در نمایشگاه های مختلف بین المللی و دریافت جوایز متعدد داخلی در ایران از جمله کارهای هنری این عکاس است.

حاجی نجف در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری این نمایشگاه عکس گفت: در این نمایشگاه آثار من که مجموعه ای از عکس های فتومونتاژ شده هستند با موضوع آلودگی هوا و مسایل زیست محیطی به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های انسان به نمایش درآمده اند.

این عکاس خوزستانی بیان کرد: در سال های اخیر تعداد روزهایی که هوای شهرهای ایران آلوده بوده افزایش داشته و همین مساله باعث شد تا ایده اجرای این کار به ذهنم برسد زیرا ادامه این وضعیت برای نسل های آینده زنگ خطری است که صدایش آن قدر بلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تداعی»؛ روایتی از آلودگی هوای این روزها در عکس های شایان حاجی نجف

«تداعی»؛ روایتی از آلودگی هوای این روزها در عکس های شایان حاجی نجف