مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:052023-12-23سياسي

600 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اردبیل فعال است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اردبیل فعال هستند.

- مصطفی آمون، مدیر کانون مساجد استان اردبیل با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: یکی از اهداف ما پرورش نیروهای تراز انقلاب اسلامی، نیروهای فرهنگی و اجتماعی است که در همین راستا هنرمند تراز انقلاب نیز رشد و پرورش می یابد.

وی با اشاره به یکی از اقدامات مهم کانون مساجد، افزود: 43 کانون تخصصی خواهران در سطح استان ایجاد شده است که تفاوت این کانون با سایر کانون ها مربوط به فعالیت هایشان است به طوری که کانون های تخصصی خواهران در حوزه خانواده و بانوان اقدام به فعالیت می کند.

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه خانواده تقویت می شود مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عنوان کرد: باتوجه به هجمه های فرهنگی دشمن بر روی مسئله زن و خانواده نیاز بود فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح کانون های مساجد با محوریت زن تقویت شود، چرا که نیمی از جمعیت کشور را بانوان و نیم دیگر نیز تحت تربیت این بانوان رشد می کنند، لذا نیاز است تا حوزه خانواده بیش از پیش نسبت به مقابله با آسیب های اجتماعی تقویت شود که کانون های تخصصی خواهران با همین هدف راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اردبیل فعال است

600 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اردبیل فعال است