مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:012023-12-30سياسي

لحظاتی ناب با «سردار دلها»؛ از گلزار شهدای دَقوق آباد رفسنجان تا بیت الزهرا(س)


کرمان، زهرا بمی: این روزها تب وتاب برگزاری چهارمین سالگرد سردار دلها بالا گرفته و هرکسی به نوبه خودش می خواهد گوشه ای از کار را بگیرد.

ما خبرنگاران هم ضمن پوشش اخبار مربوط  به چهارمین سالگرد در کنار پوشش سایر اخبار، به دنبال خاطراتی از دوستان، همرزمان و آشنایان سردار دلها می گردیم تا مردم هم این خاطرات را بخوانند و ویژگی های سردار که از قول رفقایش تعریف می شود، بیش از پیش برجسته شود.

  خلوت کردن سردار دلها با شهید حاج علی محمدی پور در گلزار شهداء دقوق آباد نوق    آن عکس معروف حاج قاسم! یاد عکس معروف سردار دلها بر سر مزار شهید عارف حاج علی محمدی پور افتادم که توسط آقای قاسمی خبرنگار رفسنجانی گرفته شده است، فرصت را مغتنم شمردم تا همکارم از خاطرات آن روز تعریف کند.

دی ماه 1388 یادواره سردار شهید حاج علی محمدی پور و شهدای منطقه دقوق آباد نوق بود.

با یکی از دوستان کتابی را که برای سردار شهید رضا عباس زاده از شهدای منطقه نوق و از اولین فرماندهان رفسنجانی گردان های لشکر 41 ثارالله بود، را آماده می کردیم.

وقتی مطلع شدیم سردار سلیمانی سخنران مراسم یادواره شهداست، به این جهت که از حاج قاسم در خصوص شهید رضا عباس زاده مصاحبه بگیریم و خاطراتی از ایشان به کتاب مان اضافه کنیم، به یادواره رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظاتی ناب با «سردار دلها»؛ از گلزار شهدای دَقوق آباد رفسنجان تا بیت الزهرا(س)

لحظاتی ناب با «سردار دلها»؛ از گلزار شهدای دَقوق آباد رفسنجان تا بیت الزهرا(س)