مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:102023-12-30بين الملل

یک فرمانده اسراییلی بعد از کاشت درخت در غزه به افتخار جنایتکاران خودش ریشه کن شد


این فرمانده اسراییلی اوایل ماه نوامبر در ویدیویی ظاهر شد که در حال کاشتن درختی در غزه است و این درخت را به شهرک نشینان یهودی زندانی از جمله «عمیرام بن اولیییل» قاتل خانواده دوابشه اهدا کرد و از دولت اسراییل خواست آنها را آزاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسراییلی به کشته شدن یک فرمانده ارتش رژیم اشغالگر که هفته پیش جنجالی به راه انداخته بود پرداختند.

این فرمانده اسراییلی چند هفته پیش از داخل نوار غزه ویدیویی را منتشر کرده بود که در حال درود فرستادن به یک شهرک نشین است که خانواده دوابشه را در سال 2015 به شهادت رسانده بود.

ارتش اسراییل اعلام کرد که سروان هرییل شرفیط 33 ساله روز جمعه در نبردهای بیت لاهیا در شمال نوار غزه به دست مقاومت فلسطین کشته شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های اسراییلی این فرمانده از شهرک یهودی نشین کوخاف یعقوب است که روی اراضی روستای فلسطینی کفر عقب در استان قدس ساخته شده است.

وی پسر اسحاق شرفیط خاخام یهودی است.

شرفیط اوایل ماه نوامبر در ویدیویی ظاهر شد که در حال کاشتن درختی در غزه است و این درخت را به شهرک نشینان یهودی زندانی از جمله عمیرام بن اولیییل قاتل خانواده دوابشه اهدا کرد و از دولت اسراییل خواست آنها را آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرمانده اسراییلی بعد از کاشت درخت در غزه به افتخار جنایتکاران خودش ریشه کن شد

یک فرمانده اسراییلی بعد از کاشت درخت در غزه به افتخار جنایتکاران خودش ریشه کن شد