مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:552024-01-01سياسي

آغاز پیش ثبت نام حج تمتع از 15 دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص پیش ثبت نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر شد که جزییات آن به شرح ذیل است: - اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص پیش ثبت نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص پیش ثبت نام از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 منتشر شد که جزییات آن به شرح ذیل است:به لطف خداوند متعال، توسل به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع)، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، مقرر است پیش ثبت نام (ثبت نام مقدماتی) از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 از روز جمعه 1402/10/15 و با توجه به موارد ذیل آغاز شود.

توجه: در صورت عدم مراجعه هر یک از اولویت های اعلام شده در زمان مقرر، برای تکمیل ظرفیت های خالی موجود، از اولویت های بعدی دعوت خواهد شد.

نحوه مراجعه و ثبت نام متقاضیانپیش ثبت نام از افراد دارای اولویت تشرف به حج تمتع سال 1403 با مراجعه واجدین شرایط به سامانه: https://reserve.

haj.

ir و به صورت غیرحضوری قابل انجام است؛ همانگونه که در بند الف اشاره شده است، متقاضیان باید با مراجعه به سامانه یاد شده، نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام حج تمتع از 15 دی

آغاز پیش ثبت نام حج تمتع از 15 دی