مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:152023-12-23سياسي

اعطای جایزه دکتر صفی خانی به اساتید شاخص استان مرکزی


رییس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: روز دوشنبه 4 دی ماه با حضور مسئولین استانی، در دانشگاه صنعتی اراک از جایزه مرحوم دکتر علیرضا صفی خانی رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: روز دوشنبه 4 دی ماه با حضور مسئولین استانی، در دانشگاه صنعتی اراک از جایزه مرحوم دکتر علیرضا صفی خانی رونمایی خواهد شد.

وحید طهماسبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای معرفی و الگوسازی و تکریم از نخبگان اثرگذار استان مرکزی در رشته های مختلف، آیین تکریم و بزرگداشت مرحوم دکتر علیرضا صفی خانی در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این آیین به پیشنهاد دکتر دهقانی فیروزآبادی، رییس بنیاد ملی نخبگان بوده است گفت: بناست که در اردیبهشت ماه هر سال، به یک استاد برجسته از استان مرکزی که در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی و اخلاقی از درجات بالایی برخوردار است، این جایزه تقدیم شود.

رییس بنیاد نخبگان استان مرکزی اضافه کرد: برای این مهم، دبیرخانه جایزه دکتر صفی خانی در بنیاد نخبگان استان تشکیل شده و هرساله توسط این دبیرخانه، استاد شاخص انتخاب می شود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه مرحوم دکتر صفی خانی یک الگوی قابل دسترس برای اساتید جوان و دانشجویان است افزود: ایشان در سال 1386 در سن 28 سالگی در سانحه تصادف در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه دکتر صفی خانی به اساتید شاخص استان مرکزی

اعطای جایزه دکتر صفی خانی به اساتید شاخص استان مرکزی