مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:452024-01-14بين الملل

نیویورک تایمز: اکثر توانمندی های یمن در حملات آمریکا و انگلیس آسیب ندیدند


روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد، بسیاری از قابلیت های نظامی ارتش یمن پس از حمله آمریکا و انگلیس، «دست نخورده» باقی مانده اند.

- روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد، بسیاری از قابلیت های نظامی ارتش یمن پس از حمله آمریکا و انگلیس، دست نخورده باقی مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بامداد شنبه، ایالات متحده و انگلیس به طور مشترک چهار شهر یمن از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار را مورد حملات هوایی قرار دادند.

پس از حملات اولیه این دو کشور به اهدافی در چهار استان یمن، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) صبح روز شنبه از حمله دیگری به یک سایت راداری در صنعاء خبر داد.

در همین رابطه دو مقام آمریکایی به شرط آنکه نامشان فاش نشود، به روزنامه نیویورک تایمز گفتند: پس از اصابت بیش از 60 موشک و حملات پهپادی با بیش از 150 مهمات دقیق هدایت شونده، فقط 20 الی 30 درصد از توانمندی ارتش یمن آسیب دیده و بیشتر آنها دست نخورده باقی مانده اند.

این مقامات اذعان کردند که یافتن اهدافی برای حملات بامداد شنبه در یمن، چالش برانگیزتر از آن چیزی بوده که واشنگتن فکر می کرد.

طبق گزارشی که آنها به روزنامه نیویورک تایمز ارائه داده اند، سازمان های اطلاعاتی آمریکا و سایر کشورهای غربی در سال های اخیر زمان یا منابع قابل توجهی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اکثر توانمندی های یمن در حملات آمریکا و انگلیس آسیب ندیدند

نیویورک تایمز: اکثر توانمندی های یمن در حملات آمریکا و انگلیس آسیب ندیدند