مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:252024-01-16سياسي

اجرای طرح تغییر الگوی کشت در فضای سبز شهری


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری باید طرح تغییر الگوی کشت با هدف صرفه جویی در مصرف آب در فضای سبز شهری را اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر نظری ظهر امروز در کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت در صحن شورای شهر با تاکید بر استفاده از درختان کم آب بر در حوزه فضای سبز اظهار کرد: با توجه به بحران آب و بارش های کم باید در کاشت درخت و فضای سبز از درختان کم آب بر و بوته های بومی استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش سرانه فضای سبز و نگهداری آن گفت: لازم است هرگونه اقدامی در خصوص اجرای طرح های فضای سبز، با هماهنگی کمیسیون خدمات شهری شورای شهر صورت پذیرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدات با اشاره به احداث پارک های فرامنطقه ای اکباتان و ولایت در همدان اضافه کرد: این دو پارک  ظرفیت خوب گردشگری و تفریحی است و می طلبد طرح و برنامه ریزی مناسبی برای آن تدوین شود.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های دقیق و علمی می توان طرح های آبخیزداری را اجرا کرد، افزود: در کوه ها و مراتع مسئله آبخیزداری بسیار حائز اهمیت است و  شهرداری باید وضعیت آبخیزداری را در دو پارک فرا مطقه ای  همدان اعمال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تغییر الگوی کشت در فضای سبز شهری

اجرای طرح تغییر الگوی کشت در فضای سبز شهری