مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:302023-12-23ورزشي

مربی نساجی: کسب سه امتیاز مقابل هوادار از نان شب برای ما واجب تر است


کسب سه امتیاز بازی با هوادار از نان شب برای ما واجب تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید رضایی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا از حساسیت بالایی برخوردار است.

با توجه به شرایط ما و هوادار، هر دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج دارند به همین دلیل برای حفظ این سه امتیاز در قائمشهر تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم.

همه بچه ها برای انجام دادن یک بازی خوب و با کیفیت انگیزه دارند تا بتوانیم با ارائه یک عملکرد خوب پیروزی را به دست آوریم.

  وی در مورد مباحث مطرح شده نسبت به غیبت رشید مظاهری در این مسابقه گفت: او از ناحیه مچ پا مصدومیت داشت و با تشخیص پزشکان تزریقی که روی مچش انجام شد طبق صلاحدید کادر فنی و پزشکی تصمیم گرفته شد سه روز در تهران فیزیوتراپی انجام بدهد چهار پس از دیدار بعد از هوادار نیز با پرسپولیس بازی داریم به همین دلیل ترجیح دادیم مظاهری به کار معالجه پایش بپردازد تا در آن مسابقه از همه داشته های خود استفاده کنیم.

مربی نساجی در مورد سایر نفرات غایب این تیم مقابل هوادار خاطرنشان کرد: وحید محمدزاده و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت و امیرمحمد هوشمند به دلیل چهار کارته بودن در بازی فردا حضور نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی نساجی: کسب سه امتیاز مقابل هوادار از نان شب برای ما واجب تر است

مربی نساجی: کسب سه امتیاز مقابل هوادار از نان شب برای ما واجب تر است