مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:252024-01-16اقتصادي

مجوز راه اندازی خانه های خلاق در گلستان صادر می شود


رییس اداره آموزش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از صدور مجوز خانه های خلاق با همت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره آموزش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از صدور مجوز خانه های خلاق با همت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

مهدی کاظمی صبح سه شنبه 26 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش خصوصی در خانه های خلاق بستری برای استقرار و رشد استارتاپ ها و شرکت های مرتبط با صنایع نرم و خلاق و شتاب دهنده های تخصصی این حوزه را فراهم می کنند، اظهار کرد: این خانه ها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاسیس می شود و متولیان آن تلاش می کنند در شهر و منطقه خود یک زیست بوم اقتصادی خلاق مبتنی بر صنایع نرم و فرهنگی تاسیس کنند.

رییس اداره آموزش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه خانه های خلاق از جمله نقاط کانونی در زیست بوم صنایع نرم و خلاق محسوب می شوند، توضیح داد: ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه های مختلف مجوز خانه خلاق را صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز راه اندازی خانه های خلاق در گلستان صادر می شود

مجوز راه اندازی خانه های خلاق در گلستان صادر می شود