مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:452024-01-16سياسي

پرواز تا بیکران در آسمان رجب


صدای خروشان نهری که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است را می شنوی، عجیب تر از این دیده ای که خداوند فرمانبردار بنده اش باشد و بنده اش را برای همنشینی خود بخواند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فهرست بلندبالایی از اشتباهات و انحرافاتش در ذهنش می چرخید و آزارش می داد، از خودش و اعمالی که انجام داده بود متنفر بود.

آن روز به نظر یک روز متفاوت بود، حس عمیقی از پشیمانی وجودش را پر کرده بود و دنبال بهانه ای می گشت که نجوا کند و خودش را از رنج برهاند.

شنیده هایی را به یاد آورد که گفته بود رجب بهانه ایست برای دوستی دوباره با خدا و این همان بهانه ای بود که او به دنبالش می گشت و حالا او خودش را در آغوش ماه رجب قرار داد تا العفو بگوید و اجابت بشنود و برای خدا یگانه فرمان برداری کند تا خداوند هم فرمانبردارش شود.

ماه رجب؛ فرصتی ملکوتی است که فرمان بردار آن خداست! باران می بارد، ابرهای رحمت الهی آسمان را فراگرفته و آرام آرام بی واسطه و بی انتها  بر بندگانی که خود را در معرض این بارش قرار دهند ریزان است.

وقت دلدادگی فرارسیده است و و زمانی که جام دل آنان از شوقِ نیایش و مناجات لبریز می شود پیش خدایی عزیز می شوند که پیغام داده أین الرجبیون .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز تا بیکران در آسمان رجب

پرواز تا بیکران در آسمان رجب