مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:412023-12-30سياسي

لزوم نقش آفریی بخش خصوصی در تدوین آیین نامه مالیاتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی طبیب زاده صبح امروز در نود و سومین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزاری شد، اظهار داشت: نظام دادرسی مالیاتی از سازمان مالیاتی جدا شده که کمک بسیار بزرگی ست.

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: خواستار این هستیم که بخش خصوصی در تدوین آیین نامه مالیاتی نقش و دخالت داشته باشد تا آیین نامه ها تعدیل شود و نظام دادرسی عادلانه ای داشته باشیم.

وی بیان داشت: با برگزاری دوره های آموزش و همچنین تنوع بخشی به دنبال رسیدگی قوی و عادلانه به مسائل بخش خصوصی هستیم تا بخش خصوصی احساس کند، مسائل در سیستم عادلانه ای مورد رسیدگی قرار می گیرد.

سهم مالیات کرمان باید بازنگری شود مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در سخنانی اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی برای استان کرمان 31 هزار و 700 میلیارد تومان تعیین شده است که 112 درصد عملکرد طی 9 ماهه نخست سال جاری داشته ایم و 58 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

صادق سلطانی نژاد ادامه داد: اگر تهران را در نظر نگیریم، استان کرمان بیشترین مالیات مصوب را در سال جاری داشته است و سهمیه مالیات استان کرمان در مقایسه با استان های دارای اقتصادهای بزرگتر نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفریی بخش خصوصی در تدوین آیین نامه مالیاتی

لزوم نقش آفریی بخش خصوصی در تدوین آیین نامه مالیاتی