مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:162024-01-12سياسي

خطیب جمعه اهواز: پشت پرده حمله تروریستی کرمان آمریکای جنایتکار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حوادث هفته های اخیر اظهار کرد: پشت پرده هجوم ناجوانمردانه به غزه، حمله به یمن و حمله تروریستی به زوار سردار دل ها،آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: اکنون نیز آمریکا حمله به یمن را آغاز کرده است و به زودی از این رفتار جنایتکارانه خود پشیمان خواهد شد.

خطیب جمعه اهواز در عین حال با اشاره به اهمیت مسئله حجاب گفت: موضوع حجاب در جامعه اسلامی خط قرمز است و باید دستگاه قضایی و سایر متولیان امر نسبت به برخورد با کشف حجاب و ترویج این فرهنگ غلط برخورد جدی تری داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین به کنترل وضعیت اقتصاد کشور توسط دولت سیزدهم در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: مسؤولان بر تجارت و فرایند اقتصادی کشور نظارت داشتند و از افزایش قیمت جلوگیری کردند که این همان تقوای مورد نظر است که بزرگان دین بر آن تاکید دارند.

حاجتی با اشاره به نقش مهم و برجسته امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام و جهان گفت: تمامی توطئه های دشمن با ظهور امام روح الله خنثی شد و مکتب تربیتی امام خمینی(ره) تربیت انسان بود.

حاجتی در عین حال عامل اصلی مجاهدت، شجاعت و ایثارگری را تقوا دانست و افزود: بزرگانی نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقوایی بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه اهواز: پشت پرده حمله تروریستی کرمان آمریکای جنایتکار است

خطیب جمعه اهواز: پشت پرده حمله تروریستی کرمان آمریکای جنایتکار است