مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:352023-12-27سياسي

حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران


نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

- نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق معمول هر هفته، درب های مصلی از ساعت 10:30 گشوده و شروع برنامه ها از ساعت 11 خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه های این هفته حجت الاسلام و المسلمین راجی، استاد حوزه و دانشگاه است که بحثی تحلیلی و جریان شناختی از مسائل روز بویژه غزه خواهد داشت.

این هفته پنجمین گردهمایی حلقات صالحین بسیج در نماز جمعه تهران، با حضور بیش از 400 حلقه خواهر و برادر از ناحیه های مقاومت بسیج مسلم و شهید رجایی برگزار خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب منتخب این هفته در آستانه سالگرد آسمانی شدن سردار رشید مقاومت شهید سلیمانی کتاب از ظهر عاشورا تا شام بغداد نوشته سیدمحمدحسین راجی، معرفی می شود.

از ظهر عاشورا تا شام بغداد که اندیشکده راهبردی سعداء آن را منتشر کرده است، به بررسی مؤلّفه های عاشورایی در مکتب سلیمانی می پردازد.

در این کتاب سعی شده است در راستای جهاد تبیین و به محوریّت شخصیّت آن شهید بزرگوار، مباحث بصیرتی جهت افشای چهره ی حقیقی غرب، شناساندن واقعیّات کشورهای دنیا، مقابله با بزک حکومت پهلوی، اشاره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران

حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران