مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 23:052024-01-17بين الملل

واکنش جهاد اسلامی و حماس به اقدام ضدیمنی آمریکا


«اقدام آمریکا در افزودن [نام انصارالله به لیست تروریستی] اقدامی نخ نما برای محافظت از اشغالگران و سرپوشی برای تحمیل تجاوزات وحشیانه و کشتار جمعی در نوار غزه است».

- حماس اعلام کرد: اقدام آمریکا در افزودن [نام انصارالله به لیست تروریستی] اقدامی نخ نما برای محافظت از اشغالگران و سرپوشی برای تحمیل تجاوزات وحشیانه و کشتار جمعی در نوار غزه است .

جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در دو بیانیه جداگانه اقدام آمریکا در بازگرداندن جنبش انصارالله یمن به فهرست اصطلاحا تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حماس اعلام کرد: اقدام آمریکا در افزودن [نام انصارالله به لیست تروریستی] اقدامی نخ نما برای محافظت از اشغالگران و سرپوشی برای تحمیل تجاوزات وحشیانه و کشتار جمعی در نوار غزه است .

حماس در ادامه این اقدام آمریکا را غیراخلاقی و سیاست زده خواند و گفت که این تصمیم، نقش دولت بایدن در برنامه های توسعه طلبانه صهیونیستی در نوار غزه و منطقه را ثابت می کند.

حماس در عین حال گفت: سیاست های آمریکا مانع همبستگی ملت های عربی و آزاده جهان با مردم ما و آرمان عادلانه آن ها تا زمان نابودی اشغالگران نخواهد شد.

ما از تلاش های یمن، انصارالله و تمام گروه های مقاومت در حمایت از فلسطین و قدس تقدیر می کنیم و آن را ارج می نهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهاد اسلامی و حماس به اقدام ضدیمنی آمریکا

واکنش جهاد اسلامی و حماس به اقدام ضدیمنی آمریکا