مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 00:402024-01-04سياسي

بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در بوشهر+ عکس و فیلم


مردم سراسر استان بوشهر با حضور در مساجد و بقاع متبرکه، یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشتند و این جنایت را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، جنایت تروریستی روز گذشته شهر کرمان که در آن شمار زیادی از زائران حاج قاسم که برای تجدید بیعت با سردار دل ها راهی گلزار شهدای کرمان بودند را به خاک و خون کشید، بار دیگر عمق کینه و دشمنی یزیدیان زمان با ملت مقاوم و قهرمان ایران نشان داد.

دشمنانی که در زمان حیات دنیوی حاج قاسم از اسم و تصویر او لرزه بر اندامشان می افتاد و فکر می کردند با ترور و به شهادت رساندنش می توانند جبهه مقاومت را از حرکت باز دارند، اینک چهار سال است که نه تنها ترس شان از این قهرمان بین المللی جبهه مقاومت کاسته نشده بلکه روز به روز بیشتر هم می شود و شهید سلیمانی قدرتمندتر از سلیمانی روز به روز نه تنها در قلب مسلمانان بلکه بر قلوب همه آزادی خواهان جهان نفوذ می کند.

  بعد از وقوع جنایت تروریستی هولناک روز گذشته در کرمان، مردم نقاط مختلف کشور با برگزاری تجمعات خودجوش، ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای این حادثه و دعا برای شفای مجروحان، نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسراییل و حامیان آنها نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در بوشهر+ عکس و فیلم

بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در بوشهر+ عکس و فیلم