مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27اقتصادي

خط اعتباری 6.5 میلیارد روبلی روسیه برای ایران


پیرو سفر رییس کل بانک مرکزی کشورمان به روسیه با هدف افزایش همکاری های پولی و بانکی با این کشور و همچنین تقویت مناسبات در چارچوب توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، - پیرو سفر رییس کل بانک مرکزی کشورمان به روسیه با هدف افزایش همکاری های پولی و بانکی با این کشور و همچنین تقویت مناسبات در چارچوب توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، جلسه ای میان مدیران بانکی ازبر بانک روسیه و بانک ملی ایران برگزار شد که بر اساس آن خط اعتباری به ارزش 6.

5 میلیارد روبل برای واردات کالاهای اساسی از روسیه برای ایران ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که رییس کل بانک مرکزی نیز حضور داشت مدیران بانکی ازبر بانک روسیه و بانک ملی ایران، گشایش خط اعتباری 6.

5 میلیارد روبلی میان ایران و روسیه را مورد تاکید قرار دادند.

این خط اعتباری قرار است از طریق ازبر بانک روسیه و بانک ملی ایران جهت تامین مالی واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز کشورمان صورت گیرد.

خط اعتباری 6.

5 میلیارد روبلی، پیرو توافقات و قراردادهای منعقد شده کارگزاری میان دو بانک به صورت حداقلی و به عنوان شروع عملیات بانکی است.

لازم به ذکر است، این گشایش اعتباری اولین گام مهم در راستای توسعه همکاری ایران و روسیه بعد از امضای توافق نامه تجارت آزاد با او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط اعتباری 6.5 میلیارد روبلی روسیه برای ایران

خط اعتباری 6.5 میلیارد روبلی روسیه برای ایران