مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:102024-01-09بين الملل

طرح انحلال 10 وزارتخانه رژیم صهیونیستی به دلیل کسری بودجه جدی شد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی بالاخره با تشدید اعتراض ها به مسئولیت پذیر نبودن در قبال بالا رفتن کسری بودجه به دلیل هزینه های جنگ و تعدیل نشدن بودجه کابینه، - گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: رادیو رشت بت رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، در تلاش برای کنترل هزینه ها، بالاخره گزینه بستن برخی از وزارتخانه های کوچک دولتی را بررسی می کند.

این رادیو اعلام کرد که بحث در حال حاضر حول محور امکان حفظ انتصاب وزرای وزارتخانه های مد نظر در سمت خود باوجود بسته شدن وزارتخانه متبوع آنهاست تا در وضعیت ائتلاف حکومتی این رژیم هم بحرانی ایجاد نشود، به نحوی که وزرا هستند اما وزارتخانه آنها نیست.

این رادیو با بیان اینکه بودجه فعلی اسراییل که سال گذشته قبل از جنگ به تصویب رسیده بود در سایه هزینه های سنگین جنگ می تواند به برچیده شدن کابینه اضطراری جنگ منجر شود.

(اشاره به اختلاف شدید بین اعضای کابینه جنگ بر سر بودجه حکومتی) چند روز پیش بود که کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در حال بررسی کاهش بودجه ادارات دولتی و انتقال وجوه آنها برای پوشش هزینه های جنگی است که در نوار غزه به راه انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انحلال 10 وزارتخانه رژیم صهیونیستی به دلیل کسری بودجه جدی شد

طرح انحلال 10 وزارتخانه رژیم صهیونیستی به دلیل کسری بودجه جدی شد