مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:002023-12-23حوادث

جریمه نیم میلیون خودرو برای صحبت راننده با تلفن همراه در تهران


به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در این مدت 2990 دستگاه خودرو نیز به خاطر تخلفاتی که داشته اند توقیف و به پارکینگ ها منتقل شده اند .

- به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در این مدت 2990 دستگاه خودرو نیز به خاطر تخلفاتی که داشته اند توقیف و به پارکینگ ها منتقل شده اند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از توجه به 20 راهکار کوتاه مدت برای کاهش تصادفات رانندگی در تهران خبرداد و گفت که در همین راستا نیز طرحی به نام طرح 20 در معابر پایتخت اجرا شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احسان مومنی با حضور در جمع خبرنگاران از اجرای طرح جدید پلیس راهور در حوزه ایمنی ترافیکی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در هشت ماهه امسال شاهد افزایش تصادفات جرحی و فوتی در معابر پایتخت بودیم، پلیس راهور به عنوان یکی از دستگاه هایی که در این زمینه دارای مسئولیت است اجرای اقداماتی را در دستورکار خود قرار داد.

 وی با بیان اینکه پس از بررسی ایده ها و نظرات گوناگون در نهایت با 20 راهکار کوتاه مدت ولی زودبازده  برای کاهش تصادفات مواجه شدیم، گفت: با توجه به تعداد این راهکارها عنوان طرح را نیز طرح 20 انتخاب کردیم.

این طرح از هفته گذشته آغاز شد و در دستورکار تمامی روسای مناطق پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است و امیدواریم که شاهد کاهش تصادفات شهر تهران باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه نیم میلیون خودرو برای صحبت راننده با تلفن همراه در تهران

جریمه نیم میلیون خودرو برای صحبت راننده با تلفن همراه در تهران