مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:352024-01-16اجتماعي

برخی مدارس آذربایجان شرقی غیرحضوری شد


روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال بارش برف و برودت هوا فعالیت برخی مدارس استان در روز سه شنبه 26 دی ماه 1402 غیرحضوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا فعالیت برخی مدارس استان در روز سه شنبه 26 دی ماه 1402 غیرحضوری شد.

منطقه اهر فعالیت مدارس این منطقه در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می باشد.

منطقه ورزقان فعالیت مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری خواهد بود.

 منطقه هوراند مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می کنند.

منطقه کلیبرفعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدارس آذربایجان شرقی غیرحضوری شد

برخی مدارس آذربایجان شرقی غیرحضوری شد