مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:552024-01-01سياسي

خشکسالی، مهمترین معضل استان یزد


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: سیل و خشکسالی دو مقوله ای متضادی هستند که هر دو به یزد آسیب می زنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارشناسان مدیریت بحران استان یزد به مناسبت هفته مقابله با بلایای طبیعی از خشکسالی به عنوان مهمترین معضل استان یزد کرد.

وی افزود: با توجه به کمبود آب لازم است برای جلوگیری از مشکلات در تابستان اقدامات پیشگیرانه انجام شود و آب منطقه ای باید در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه سیل و خشکسالی دو مقوله ای متضادی هستند که هر دو به یزد آسیب می زنند، تصریح کرد: برای هدایت سیلاب و بهره گیری خوب از بارش ها باید برنامه ریزی شود.

ناصری یکی از مهمترین اقداماتی که باید در مواجهه با بحران ها انجام شود را پیشگیری دانست و ادامه داد: اگر برنامه ریزی درستی قبل از وقوع بحران نداشته باشیم، آسیب ها جدی تر خواهد شد.

وی، تشکیل هیئت اندیشه ورز در مدیریت بحران را ضروری دانست و گفت: برای پیشگیری از حوادث و هر آنچه که ممکن است در استان اتفاق بیفتد، باید برنامه داشته باشید.

پایان پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی، مهمترین معضل استان یزد

خشکسالی، مهمترین معضل استان یزد