مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:352024-01-14حوادث

4 مورد سقوط بهمن در چالوس از شب گذشته تا کنون/ کدام محورها مسدود هستند؟


جانشین رییس پلیس راه فراجا با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون در محور چالوس شاهد چهار مورد سقوط بهمن بودیم، اعلام کرد که این محور همچنان مسدود است.

- جانشین رییس پلیس راه فراجا با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون در محور چالوس شاهد چهار مورد سقوط بهمن بودیم، اعلام کرد که این محور همچنان مسدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیاوش محبی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور، اظهار کرد: از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید و مه غلیظ 6 محور مواصلاتی اصلی آزادراه تهران شمال در استان تهران، محور چالوس در استان های مازندران و البرز، محور گردنه حیران در استان اردبیل، محور میاندوآب سرچم در آذربایجان غربی، محور پونل خلخال در استان گیلان و هشتگرد طالقان در استان البرز به دلیل نا ایمن بودن همچنان مسدود هستند.

وی با بیان اینکه همکاران راهداری در حال ایمن سازی محورها هستند و به محض اینکه ایمنی لازم را به دست آورند این محورها را بازگشایی و اطلاع رسانی خواهیم کرد، توصیه کرد: به هیچ وجه وسایل نقلیه در محورهایی که پلیس به واسطه بارش برف و باران و کولاک و یا نا ایمن بودن مسدود اعلام می کند تردد نکنند.

خواهش می کنیم هموطنان اصراری برای رفتن به محورهای مسدود نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مورد سقوط بهمن در چالوس از شب گذشته تا کنون/ کدام محورها مسدود هستند؟

4 مورد سقوط بهمن در چالوس از شب گذشته تا کنون/ کدام محورها مسدود هستند؟