مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:402023-12-27سياسي

صاحبان صنایع از فعالان رسانه ای استان بوشهر حمایت کنند


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه صاحبان صنایع را ملزم به حمایت از رسانه های استان بوشهر کرده ایم، افزود: باید همه جریانات و کسانی که دل در گروه این انقلاب دارند حمایت شوند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به اینکه صاحبان صنایع را ملزم به حمایت از رسانه های استان بوشهر کرده ایم، افزود: باید همه جریانات و کسانی که دل در گروه این انقلاب دارند حمایت شوند.

احمد محمدی زاده در مراسم پایانی جام رسانه ای امید در بوشهر گفت: این نظام و انقلاب بزرگ است و شهدای بزرگی همچون شهید رضی موسوی در راه این انقلاب جان خود را فدا کرده اند تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

وی با اشاره به اینکه شهید رضی موسوی نقش مهمی در جبهه مقاومت داشته است ادامه داد: همه این شهید بزرگ را دوست داشتند و با شجاعت و توان بالای خود توانست منشأ کارهای بسیار بزرگی باشد و مزد خود را با شهادت گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کارهای بزرگ این نظام و انقلاب باید بیان شود اضافه کرد: رسانه های انقلابی باید در مسیر امام و رهبری، آرمان های انقلاب و شهدا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان صنایع را ملزم به حمایت از رسانه های استان بوشهر کرده ایم افزود: باید همه جریانات و کسانی که دل در گروه این انقلاب دارند حمایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان صنایع از فعالان رسانه ای استان بوشهر حمایت کنند

صاحبان صنایع از فعالان رسانه ای استان بوشهر حمایت کنند