مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:052024-01-06اقتصادي

فعالیت 18 گروه خط گرم برق در استان فارس


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از فعالیت 18گروه خط گرم در استان به منظور تعمیرات شبکه فشار متوسط به روش خط گرم و افزایش رضایت مندی مشترکان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از فعالیت 18گروه خط گرم در استان به منظور تعمیرات شبکه فشار متوسط به روش خط گرم و افزایش رضایت مندی مشترکان خبر داد.

حمیدرضا کریمی فرد امروز، 16 دی ماه عملیات خط گرم را روشی مطمئن و موثر در جهت کاهش خسارت های ناشی از اعمال خاموشی های بی برنامه و برنامه ریزی شده، افزایش ایمنی و افزایش سطح رضایت مندی مشترکان عنوان کرد و گفت: رویکرد تعمیرات به روش خط گرم، کاهش یا حذف خاموشی، تداوم نیرورسانی به صنایع، مراکز آموزشی و مصارف خانگی و تأمین برق مطمئن و پایدار و در نتیجه رضایت مندی مشترکان بوده که در این راستا گروه های خط گرم راه اندازی شده اند.

وی اظهار کرد: ضرورت ایجاد گروه های عملیات خط گرم از سال ها پیش در صنعت توزیع نیروی برق استان احساس می شد که خوشبختانه در سال های اخیر با توجه ویژه به این امر، توانسته ایم گام های ارزنده ای در این زمینه برداریم.

کریمی فرد، اعتبار هزینه شده در سال جاری برای اجرای خط گرم را بالغ بر 222 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در بخش های آموزش نیروی انسانی و تعمیرات شبکه هوایی هزینه شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 گروه خط گرم برق در استان فارس

فعالیت 18 گروه خط گرم برق در استان فارس