مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:262024-01-08ورزشي

اعزام کشتی گیر همدانی به مسابقات اوپن کرواسی


سرپرست هیات کشتی استان همدان از اعزام کشتی گیر همدانی به مسابقات اوپن زاگرب در کرواسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار ولی بهاریان ظهر امروز با حضور در اداره ورزش و جوانان ملایر و در جمع مربیان، قهرمانان، داوران و پیشکسوتان کشتی در سالن ورزش و جوانان، ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره سردارسلیمانی، اظهار کرد: چیزی که سردار را محبوب دلها کرد، جدا از تمام ویژگی های بارز این بزرگ مرد، اخلاق برجسته او بود.

وی گفت: اخلاق از قدیم در بین اهالی کشتی وجود داشته و خیلی از رزمندگان حاضر در جبهه حق علیه باطل و به خصوص شهدای والامقام، کشتی گیران اخلاق مداری بودند که این برای ما موضوعی مهم و مایه مباهات است.

سرپرست هیات کشتی همدان تصریح کرد: اختلاف نظر در تمام گروه ها و جریان ها وجود دارد اما مهم این است که با تکیه بر اخلاق، اختلافات جزیی را کنار زده و به فکر ارتقا و رشد ورزشی باشیم که خانواده ها با هزار امید و آرزو فرزندان خود را رهسپار این رشته می کنند.

وی پیشکسوتان را سرمایه بزرگ کشتی دانست و خاطرنشان کرد: ملایر قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده ای همچون گودرزی و مصطفی جوکار دارد که در کشور حرف برای گفتن دارند و با تکیه بر دانش، اخلاق و تجارب گرانبهای این عزیزان می توان به خلق روزهای روشن امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کشتی گیر همدانی به مسابقات اوپن کرواسی

اعزام کشتی گیر همدانی به مسابقات اوپن کرواسی