مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 00:152024-01-06حوادث

خبرهای پلیسی: از سرقت انبار هیئت مذهبی تا قاچاق مواد مخدر در یزد


طی روزهای گذشته عوامل انتظامی در استان یزد کشف قاچاق لاستیک، سوخت، مواد مخدر، دستگیری سارق انبار هیئت مذهبی و پلمپ واحدهای املاک و مسکن را گزارش داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از، سردار عباسعلی بهدانی فرد از کشف لاستیک قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال که در یک دستگاه کامیون جاساز شده بود، خبر داد و اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از کی دستگاه کامیون، 302 حلقه لاستیک قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد تهران، بارگیری شده بود که در جریان این موضوع یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ حسین اسماعیلی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز به کشف 32 کیلوگرم تریاک اشاره کرد و افزود: مأموران در بازرس از یک دستگاه کامیونت ایسوزو، 32 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این محموله از جنوب کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود.

پلمپ سه واحد بنگاه مسکن در یزد از دیگر اقدامات پلیس در هفته گذشته پلمی سه بنگاهی متخلف بود که سرهنگ منوچهر نصیری در این باره اظهار کرد: با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر تخلفات گسترده چند املاکی در شهر یزد بررسی موضوع در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای پلیسی: از سرقت انبار هیئت مذهبی تا قاچاق مواد مخدر در یزد

خبرهای پلیسی: از سرقت انبار هیئت مذهبی تا قاچاق مواد مخدر در یزد