مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:002024-01-01حوادث

بازگشت قاتل فراری مسلح، با شلیک وحشتناک!


مرد مسلحی که با شلیک های هولناک، همسر و برادر24ساله اش را به شدت مجروح کرده و برادر زن بزرگ ترش را نیز به قتل رسانده بود، دوباره به کمین خانواده همسرش نشست و درحالی به صورت برادر زن نجات یافته از مرگ، شلیک کرد که صحنه وحشتناک دیگری در مشهد رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ماجرای هولناک اواخر آبان گذشته هنگامی در بولوار هدایت مشهد رخ داد که اختلافات خانوادگی میان یک زوج جوان شدت گرفت و زن34 ساله دیگر حاضر نبود به خاطر رفتارهای نسنجیده شوهرش و روابط سرد عاطفی که به همین خاطر به وجود آمده بود، با او زندگی کند.

در این شرایط  2تن از برادران زن جوان برای حل مشکل خانوادگی به منزل هادی-ت (مرد40 ساله)آمدند اما درحین گفت وگوها ناگهان مرد 40 ساله با عصبانیت به طرف کابینت آشپزخانه رفت و درحالی با چهره ای خشمگین به سوی همسر و برادرزن هایش بازگشت که سلاح کلت جنگی را دردست می فشرد.

او بی درنگ لوله اسلحه را به سمت همسرش نشانه گرفت اما هنگامی ماشه را فشرد که برادرزن 42 ساله اش خود را مقابل خواهر سپرکرد تا اسلحه را از دست شوهر خشمگین او بگیرد.

دراین لحظه بود که گلوله جنگی بر پیشانی حمید-الف نشست و او را نقش بر زمین کرد.

همزمان با فرار مرد مسلح، همسر و برادرزن24 ساله وی نیز به روی پله های ساختمان رفتند تا از فرار وی جلوگیری کنند ولی مرد سنگدل دوباره رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت قاتل فراری مسلح، با شلیک وحشتناک!

بازگشت قاتل فراری مسلح، با شلیک وحشتناک!