مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:552023-12-27بين الملل

روایت وال استریت ژورنال از بهانه جویی آمریکا برای عدم مذاکره با ایران


یک رسانه آمریکایی در پی انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران، به بهانه جویی آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات بر سر موضوع هسته ای ایران و کاهش تنش ها در روابطش با ایران پرداخت.

- یک رسانه آمریکایی در پی انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران، به بهانه جویی آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات بر سر موضوع هسته ای ایران و کاهش تنش ها در روابطش با ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک رسانه آمریکایی با توجه به انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران و با اشاره به تلاش های دیپلماتیک در ماه های گذشته برای کاهش تنش ها میان ایران و آمریکا نوشت که ایران تولید اورانیوم نزدیک به سطح تسلیحاتی خود را سه برابر کرده و این نشان دهنده بی اثر ماندن تلاش های دیپلماتیک بی سروصدا میان واشنگتن و تهران برای کاهش تنش هاست.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با ادعای مرتبط بودن اقدامات اخیر نیروهای مقاومت منطقه با ایران، نوشت این تحول در پی گسترش نقاط پرتنش میان آمریکا و ایران انجام شده که این نیروها بارها، از زمان در گرفتن جنگ خون بار میان اسراییل و حماس در 7 اکتبر، با نیروهای آمریکایی در منطقه تبادل آتش کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت وال استریت ژورنال از بهانه جویی آمریکا برای عدم مذاکره با ایران

روایت وال استریت ژورنال از بهانه جویی آمریکا برای عدم مذاکره با ایران