مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:452023-12-27اقتصادي

جوجه ریزی بیش از 6 میلیون قطعه در واحدهای مرغداری قم


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی قم، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد 6 میلیون و 573 هزار قطعه جوجه ریزی مرغ تخمگذار در استان انجام شده است.

- ایسنا/قم معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی قم، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد 6 میلیون و 573 هزار قطعه جوجه ریزی مرغ تخمگذار در استان انجام شده است.

منصور دیان اردستانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید، در راستای نیل به اهداف قرارگاه امنیت غذایی با همکاری و مساعدت فعالین حوزه پرورش نیمچه تخمگذار، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد 6 میلیون و 573 هزار قطعه جوجه ریزی مرغ تخمگذار در استان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قم، ادامه داد: این میزان جوجه ریزی مرغ تخمگذار پشتیبان و پتانسیل بالقوه ای برای جوان سازی مرغ های تخمگذار استان و کشور خواهد بود.

دیان اردستانی تاکید کرد: استان قم از استان های مطرح تولید کننده پولت در سطح کشور بوده به طوری که از این حیث جایگاه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قم، بیان کرد: 13 درصد تخم مرغ کشور در استان قم تولید می شود، که از این جهت رتبه سوم کشور را در حوزه تولید تخم مرغ به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی بیش از 6 میلیون قطعه در واحدهای مرغداری قم

جوجه ریزی بیش از 6 میلیون قطعه در واحدهای مرغداری قم