مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:302024-01-01سياسي

تاپ فردا ///زنده یاد کاظمی آشتیانی مصداق یک مدیر جهادی بود


رییس جهاد دانشگاهی بیان اینکه زنده یاد کاظمی آشتیانی مصداق یک مدیر جهادی بود، گفت:زنده یاد کاظمی آشتیانی مسئولیت را به عنوان روبه روشدن با یک چالش عنوان می کردند، - رییس جهاد دانشگاهی بیان اینکه زنده یاد کاظمی آشتیانی مصداق یک مدیر جهادی بود، گفت:زنده یاد کاظمی آشتیانی مسئولیت را به عنوان روبه روشدن با یک چالش عنوان می کردند، ایشان در نحوه فعالیت خود محدودیت زمانی قائل نبودند و همواره بر استمرار فعالیت جهادگونه شبانه روزی تأکید داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود 32 سال پیش شاید کسی فکرش را هم نمی کرد امید تازه ای که زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی دانشمندی جهادگر برای درمان ناباروری در کشور ایجاد کرد، خود بنیان انگیزه ها و امیدهای دیگر برای تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی، زیست فناوری و در نتیجه یافتن راه های روشن تر و هموارتر برای درمان بیماری های صعب العلاج یا لاعلاج باشد؛ اما او خود این پایه نیک را بر مبنای افق گسترده تری بنا نهاده بود.

به طوری که امروز نام سعید کاظمی آشتیانی با کلیدواژه های پژوهشگاه رویان ، سلول های بنیادین ، درمان ناباروری ، بانک بندناف و.

گره خورده است.

او که در 18 سالگی هم زمان با قبولی در رشته فیزیوتراپی و ورود به دانشگاه علوم پزشکی ایران، در هنرستان پیام امید به تدریس ادبیات و بینش اسلامی مشغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاپ فردا ///زنده یاد کاظمی آشتیانی مصداق یک مدیر جهادی بود

تاپ فردا ///زنده یاد کاظمی آشتیانی مصداق یک مدیر جهادی بود