مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:352024-01-07اجتماعي

برف روبی 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: در 24 ساعت گذشته به طور میانگین در کلیه محور های مواصلاتی جنوب استان 40 ساعت بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و تعداد 30 نفر از راهداران استان توانستند 250 کیلومتر از این محور ها را برف روبی کنند.

دست نشان با توجه به درگیر بودن تعداد بیش از 15 دستگاه خودرو سنگین در عملیات برف روبی گفت: بیش از 180 تن شن و ماسه در جاده های استان به منظور جلوگیری از لیز خوردن خودرو ها استفاده شده است و مشکلی از بابت انسداد راه ها نداشتیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت 24 ساعته پاسخگوی شماره تلفن 141 هستند و کاربران جاده ای می توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه 141 به صورت آنلاین و از طریق دوربین های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می گیرد استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برف روبی 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی