مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 00:302024-01-18اجتماعي

بزرگ ترین همراهی مردم و مسئولان در عرصه آموزش و پرورش دیده می شود


مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با تقدیر از مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز در استان قم بیان کرد: خوشبختانه بزرگ ترین همراهی مردم و مسئولان در عرصه آموزش و پرورش دیده می شود.

- مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس: بزرگ ترین همراهی مردم و مسئولان در عرصه آموزش و پرورش دیده می شود ایسنا/قم مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با تقدیر از مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز در استان قم بیان کرد: خوشبختانه بزرگ ترین همراهی مردم و مسئولان در عرصه آموزش و پرورش دیده می شود.

سیدحسام الدین حسینی 28 دی ماه در آیین افتتاح طرح توسعه سه کلاسه روستای محمودآباد از توابع شهرستان جعفرآباد استان قم که با حضور جمعی از مسئولان ملی، استانی و همچنین جمعی دیگر از مسئولان شهرستان جعفرآباد و روستای محمودآباد برگزار شد با تبریک فرارسیدن ماه رجب و تقدیر از خانم زهرا زیرک به عنوان بانی این طرح توسعه گفت: تفکر و رفتار شما و همه خیرین مدرسه ساز، صفادهنده و جلا دهنده روح جامعه است.

وی با اشاره به این که همگان به جایگاه متعالی خیرین مدرسه ساز غبطه می خورند، از خیرین مدرسه ساز سراسر کشور خواست تا سفیر مدرسه سازی باشند و در دعوت از نیکوکاران برای حضور در این جهاد مقدس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین همراهی مردم و مسئولان در عرصه آموزش و پرورش دیده می شود

بزرگ ترین همراهی مردم و مسئولان در عرصه آموزش و پرورش دیده می شود